Losowy cytat:

Proszę przeczytaj to ♥

Witam ♥

Właśnie jakimś cudem znalazłeś/aś się na moim blogu z czego bardzo się cieszę i mam nadzieję, że Ci się tu spodoba. 

Znajdziesz tu moje opowiadania: 


  ♥Lost Sky                                                                                 ♥Inna od Wszystkich


W przyszłości mam zamiar dodać tu też filmy jak rysuję, ale to tylko zamiary i nic nie obiecuję ;*

Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w ankiecie, którą znajdziesz w bocznym pasku, czyli tam gdzie pokazuje strzałka.


Jeśli masz jakieś pytania do mnie możesz zadać je w komentarzu pod tym postem.

Jeśli szukasz innych blogów z opowiadaniami możesz zajrzeć tu: http://www.opowi.pl/katalog

Pozdrawiam Cię serdecznie ♥
Hana081

Przypominam tak cichutko, że opowiadania są objęte prawami autorskimi..

Komentarze

  1. Chciałabym zacząć czytać, ale reklama która się ciągle wyświetla nie daje żyć i wszystko zasłania. T.T
    Well, kiedy wrócę do domu pewnie tu jeszcze spojrzę, jeśli nic mi nie będzie zasłaniać, to i przeczytam. ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Inna od Wszystkich - Prolog

Inna od Wszystkich - Rozdział 2

Lost Sky - Rozdział 3